info@vairokolonele.lt
Vairo kolonėlių remontas

DUK

  • Kas atsitinka, kai atsiranda ūžimas sukant vairą?

    Jei atsiranda ūžimas sukant vairą, vadinasi Jūsų vairo stiprintuvo sistemoje yra gedimas.

    Gali būti:

    1. Trūksta skysčio vairo stiprintuvo sistemoje.

    2. Suputojęs skystis VS išsiplėtimo inde dėl nesandarios VS sistemos.

  • Ar reiktu keisti sugedusią vairo kolonėlę, ar galima ją atrestauruoti?

    Dažniausiai vairo kolonėlę galima atrestauruoti, bet pasitaiko, kad vairo kolonėlės dalys yra stipriai išsidėvėjusios ir tokiu atveju siūlytume ją pasikeisti.

  • Kiek kainuoja vairo kolonėlės arba vairo stiprintuvo siurblio remontas?

    Norėdami gauti išsamią informacija šiuo klausimu, prašome paskambinti mums kontaktuose nurodytais telefonais arba parašykite elektroninį laišką.

  • Ar aš sugadinsiu automobilio hidrauline vairo sistemą, jeigu važinėsiu be skysčio sistemoje?

    Taip, dažniausiai pažeidimai atsiranda per labai trumpą laiką, jeigu automobilis eksploatuojamas be, arba su labai mažai skysčio hidraulinėje sistemoje.

  • Ar galima naudoti tepalą su hermetikais, sandarikliais („stop leak“) tipo produkcija mano hidraulinėje sistemoje, jeigu ji leidžia skystį?

    Mes griežtai rekomenduojame, kad jūs nesinaudotumėte jokiais produktais kurie jums žada sustabdyti tekėjimą iš jūsų hidraulinės sistemos, nes tų preparatų dėka visos guminės dalys esančios sistemoje išbrinksta, tokiu būdu laikinai sustabdydamos tekėjimą, bet išbrinkusi guma suminkštėja ir nebetarnauja taip kaip turėtu, kas priveda prie dar didesnių sistemos pažeidimų.

  • Hidraulinis skystis renkasi mano vairo kolonėlės traukių apsaugose, ar tai normalu?

    Ne, traukių apsaugos skirtos tam kad apsaugoti vairo kolonėle ir vairo traukės nuo purvo patekimo į jas. Traukių apsaugose gali būti šiek tiek tepalo iš kolonėlės, bet jeigu ten jau renkasi skystis, tai reiškia, kad jūsų vairo kolonėlė jau netvarkoje.
  • Ar aš nebegalėsiu vairuoti jei mano vairo stiprintuvas sugenda?

    Jeigu suges jūsų vairo stiprintuvas vairuoti jūs galėsite, nors ir labai sunkiai suksis vairas.

  • Mano automobilis neturi vairo stiprintuvo sistema ar galima ja pastatyti?

    Daugeliui automobilių galima pastatyti vairo stiprintuvą, viskas priklauso nuo automobilio pagaminimo metų ir modelio, nors tai ganėtinai brangu.
  • Ar man reikia praplauti hidraulinę sistema, kai pakeičiu vairo kolonėlę ar stiprintuvo siurblį?

    Taip, apnašos ir nuosėdos susidaro hidrauliniame skystyje per jo eksploatacijos laiką ir nors skystis ir bus dalinai pakeistas, keičiant siurblį ar vairo kolonėlę, apie trečdalį skysčio kartu ir su visais nešvarumais vis tiek lieka sistemoje, kas gali sugadinti jūsų naują kolonėlę ar siurbly. Todėl pilnai praplaunant jūsų hidraulinę sistemą, galima žymiai prailginti jūsų hidraulinės sistemoj gyvavimą.

  • Kaip nustatyti ar vairo stiprintuvo skystį leidžia per apsauginę vairo kolonėlės gumą?

    Jei susuksite vairą iki galinės padėties tai vienoje pusėje vairo traukė išsisuks iki galo ir apsauginė guma išsitemps. Tokiu būdu bus galima lengviau pamatyti ar apsauginės gumos apačia sudrėkus nuo tepalo ir ar ji įplyšus. Esant šiam požymiui yra didelė tikimybė, jog leidžia per vairo kolonėlę ir bus reikalingas pilnas vairo kolonėlės remontas. Jei tepalu apibėgus vairuotojo pusės guma, tai dar yra galimybė, jog tepalas atbėga nuo kolonėlės viršutinės dalies ar nuo aukšto ar žemo spaudimo žarnų ar vamzdelių prisukimo vietos. Jei tepalu apibėgus keleivio pusės guma, tai beveik garantuotai galima teigti, kad leidžia vairo kolonėlė ir bus reikalingas pilnas kolonėlės remontas.